söndag 5 juli 2009

Söndag

I dag har vi varit ute och fotat hela dagen. Tog bara 3 bilder själv resten togs på mig och Micki av Jon. Blev steampunk bilder på Micki och lite almänna bilder på mig. En del av har Jon hunnit lägga upp på sin Deviant art sida och det blir nog ett par till under dagarna som kommer. Jag tyckte det blev hygliga bilder på mig så jag har lagt upp en ny presentations bild här. Ok länkad från devient art så vi får väll se hur bra det funkar.

Jobbade torsdagen och fredag natt och ska erkänna blev helt slut av det. Första dagarna tillbaka efter sjukskrivningen och jag var nog inte helt i from än. Lördagen kändes som om någon hade slagit på mig med ett basebollträ. De ska göra oom schiften på Pågen så efter den sista augusti kanske jag inte har jobb något mer. Får se hur det går och mer detaljer någon annan dag när allt är klart och alla beslut är tagna.

Har köpt Lock's Quest till DS på rea och hunnit börjat spela. Ett spel med mycket steampunk känsla då man slåss mot maskiner och annat. En oförlåtande inlärnings kurva dock så det kommer att ta tid att ta sig igenom. På super mario galaxy har jag fått ihop 85 stjärnor så det är en bit kvar fast jag har slagit Bowser. Vid 120 så låses det upp en del saker så tanken är att jag ska försöka komma igenom.



Mer jobb och speltid till alla

Inga kommentarer: