torsdag 9 april 2009

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Fick en stor present i dag som jag har tittat på länge...



Den är nu monterad och test körd. Ska prova mina gamla gamecube spel i den i dag och sedan koppla upp den mot nätet. Det lär ju inte vara krångligt alls. Tack älskling för den fina presenten. Älskar dig.

Jag har tyvärr lyckats smitta ned Jon med min sjuka. Han verkar dock bara ha snuvan och febern och verkar hämta sig snabbare än vad jag har gjort. Ska ta mig till apoteket och handla lite så vi klarar oss över helgen och sedan åka och påskhandla. Efter det kommer det nog att behövas en tupplur innan gothcon i kväll... om jag orkar alls. Detta är ju första dagarna som jag rör mig utanför lägenheten så jag får nog ta det lite försiktigt.

Mer speltid till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Congrats. Ni börjar få gott om konsoler nu :)