onsdag 8 april 2009

Det börjar bli bätre

Äntligen börjar greppet som sjukdomen har haft på mig att släppa. Två besök på akuten, ett läkarbesök, massa mediciner och sjukskrivning gör att jag äntligen kan börja likna en människa igen. Enligt Jon är jag dock fortfarande blek och konstig på ögonen men man kan inte få allt. Kroppen till låter mig äntligen sova och äta vilket hjälper en hel del och i slutet av påsken ska jag nog vara frisk igen.

I morgon är det dags för gothcon och påsken. Kommer inte att kunna besöka det som vanligt då jag kommer att vara slut och trött hela tiden men Jon har lovat följa med mig dit med jämna mellanrum under helgen. Kan inte köra bil själv i år så det hänger på andra hur jag kommer dit och hem. Ska nog erkänna att jag kanske inte har omdöme hur mycket eller lite jag klarar av heller så det kommer hänga en hel del på Jon i det fallet med.

I morgon blir jag även 35 år gammal/ung. Lite oklart hur jag känner inför det. För mig är det mest ännu en födelsedag men omgivningen anser att det blir någon form av jämt nr och där av viktigt. Jag har av Jon redan fått en fin te mugg från Göteborgs statsmuseums butik som jag har invigt med te. Jag behövde tydligen någonting upplyftande den dagen när han handlade så jag fick den lite tidigare. Kommer att vara på Gothcon på kvällen och fika och träffa lite folk för ett lugnt firande med Jon i största allmänhet.



Glad påsk på er alla

Inga kommentarer: