måndag 13 april 2009

Påsken över för i år

Ännu en påsk överlevd. I år blev det lite Gothcon, två födelsedagar, en del påskmat, fortfarande sjuk och en massa Wii. Trevligt att se Cyberg igen och alla de andra, synd bara att in kropp gav upp när det var dags för lite mahjong. Vi får ta igen det en annan gång.

Leker en massa med den nya leksaken just nu. Trevlig avkoppling och roligt. Mina gamla gamecube spel funkar bra i Wiin och jag har tagit ned Clu Clu Land, Breath of Fire II och GradiusVirtual Console. Hittade att man kunde köpa Wii poäng på mediamarkt i stället för att betala med kort på nätet så nostalgi spel pågår.




Ska försöka få tid hos läkaren igen i morgon då min hals börjar bli värre igen. Hostar, nyser, har hals ont och låter som om jag har druckit en pava wiskey. Trött men verkar inte kunna vila på nättena fast jag sover. Har långt kvar till att jag blir frisk tydligen.

Mer speltid till alla.

2 kommentarer:

Cyberg sa...

Krya på dig, vännen :-/

jbn sa...

Ja, bli frisk för bövelen.

Illa nog att det går runt en stum Panter här hemma på grund av en hals-åkomma.