onsdag 15 april 2009

Ny medicin

Har inte lyckats få någon ny tid hos min läkare så i dag blev det en kompromis av det hela, sitta på acsess akuten i 5 timmar. En rad prover konstaterar att jag fortfarande har något konstigt virus så jag fick en ny kur pencilin på 5 dagar. Har åter igen värk i kroppen och svag feber.

I morgon ska jag klara av lite stuff med KS men efter det blir det nog stopp. Oklart om jag kan lajva på fredag alls.

Nåväl när man bara kan sitta ned och inte göra någonting mer än att vänta så spelade jag lite Nintendo ds tetris. Kommer man upp i 200 linjer på maraton så har man tydligen klara spelet. Blir nog lite wii gradius i kväll på tv om jag orkar.


Mer energi till alla

2 kommentarer:

Cyberg sa...

Det kan inte vara något virus om de ger dig penicillin, de hjälper det nämligen inte ett dugg mot ;-)

Barbro sa...

*läser vad hon skrev*

Hoppsan det där blev lite fel. Jag fick inte penselin mot viruset utan mot urinvägsinfektion... sedan har jag ett virus men det fick jag inget emot.