torsdag 26 mars 2009

Lite annorlunda

Från och med söndag och två veckor framöver så kommer saker och ting att se lite annorlunda ut i mitt liv. Jag kommer att börja jobba eftermiddag igen. Blir lite mini semester för mig då min kropp är super seg när jag jobbar natt. Kommer att jobbar söndag och måndag, ledig tisdag, jobba onsdag och torsdag. Det kommer att krocka lite med skärtorsdagen och gothcon men jag ska tala med tidsplaneraren i kväll när jag är på jobbet. Jippi... Bara en natt kvar.

Semestern i Visby är nu bokad och delbetald. Ska bli underbart med medeltidsvecka och för den delen... LEDIGT.



I övrigt lajvar, träffar folk när jag är vaken, ska på Bodybeat och dansa på fredag och tyvär har Jon dragit ryggen ur led. Dags för en snabb dush, äta lite middag och sedan åka till mitt sista nattpass på två veckor.

Mer tid till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Skönt att du kommer vara åter bland de levande ibland. Hoppas det inte kör ihop sig med Goth- eller LinCon.