fredag 13 februari 2009

Roligare nätter har man haft

Hade en tanke på att skriva hur jobbet varit i natt men nu när jag tänker på det så låter det så deprimerande att jag i stället väljer att lägga denna natt bakom mig med att det var en "one off event." Man kan bara lugnt säga att det var ett varmt och mjöligt helvete på fredagen den 13:onde.

I dag är jag ledig och har en svag tanke på att inte gå utanför dörren alls. Ledsen älskling du får åka och handla själv. Har inte hunnit spela Chrono trigger sedan i tisdags så det blir nog ett par timmar med nintendot i eftermiddag. På lördag är det jobb igen och med 95% säkerhet får jag spela rollspel med Baab och Co på söndag. Helgen kan bara bli bättre.



Dags att slå Magus första omgången i spelet

Mer sömn till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Man får sina dåliga slängar i jobbträsket. Snyggt datum för det i alla fall..

Enjoy the ledighet.