måndag 26 januari 2009

Nintendo Classically Trained

Haft ledig helg och hunnit lajva, träffa vänner och firat kompis som fyllt 30 (nejdå han ser inte en dag ut över 25) Snart är det dags för nästa födelsedags barn så det var bara att ge sig ut på stan i jakt på presenter. Hittade en passade bara efter 1 timmes letande men sedan sker misstaget... Går in i en extra affär på vägen hem. Månadens onödiga inköp blev lindrigt och det är något jag har tittat på nätet bra länge. Min nintendo 8 bitars ligger i tryggt förvar under mina föräldrars TV i Falun så jag behöver något som på minner mig om mitt ursprung när jag spelar på datorn:



Blir 4 nätter på jobbet denna vecka. Börjar tisdag kväll och går av lördag morgon. Sedan på söndagen den 1 feb blir det ordentlig nördism med Magic Conflux Prerelease.

Mer fritid till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Snygg tröja, onekligen.

Jag måste också ut på ett shoppingäventyr för att fixa för I-or. Lurigt att matcha in, men det ska nog gå.

Ses på prellen också.