tisdag 3 februari 2009

OK jag gick med på det.

Efter en lång diskution och en del ideer så gick jag med på att fota min man. Det sker inte ofta ska sägas att varken jag eller Jon förekommer framför kameran så jag antar att det var dags. Det hela har inte med att jag inte vill (oavsett vad du tror älskling) utan att jag får för mig att jag skulle misslyckas. Detta förekommer inte när jag tar bilder av andra personer men just min min man är jag av någon anledning ovanligt orolig för att det ska gå skrutt. Jon har lekt lite med en i photoshop på bakgrunden men annars är bilden, för utom att den är ändrad till svart/vit, det samma som jag tog den.

Snygg karl och en nåderlunda bild kanske...

Mer sömn till alla.

2 kommentarer:

jbn sa...

Fan, han ser lite rock n' roll-modell ut.

Schysst bild, helt klart.

Neptun (jon) sa...

Jag har fullt förtroende för fotografen, hon vet vad hon gör , och det har faktiskt aldrig bommat förut oavsett vad hon tycker själv. Jag är rätt chill med att jag ser ut som ett strykjärn ;) .