fredag 16 januari 2009

Förskylt

Fick mer jobb denna vecka vilket näst intill omedelbart gav svår förskylning efter två nätter. Klarade inte att åka och jobba på torsdagen då jag nös två gånger i kvarten. Blir en dålig lön i februari med om jag inte kan få lite nätter nästa vecka.

Lite roligare är att månadens onödiga inköp blev New Super Mario Bros till nintendo DS lite maskinen. Jag har tidigare lånat spelet av vänner och provspelat hur det är så denna månad blev det nostalgi för hela slanten. Ska erkänna att jag har nog spelat lite för mycket mario under mina år för på level två har jag fått ihop 51 extra liv. Kommer säkert att behövas på level 5 och vidare.

I helgen blir det årsmöte för dionysos och jag ska avgå som sekreterare. Det är av helt eget val då jag känner att jag inte hinner med att engagera mig i föreningen som en sekreterare bör. Nu är det ju inte världens hårdaste tempo i föreningen men dom behöver någon som inte skickar en suppleant hela tiden för man jobbar vid alla möten och någon som är i lokalen mer än en gång på 3 månader. Får se vem av damerna som blir vald.

Strax dags att umgås med min man lite och slå honom i betapet.

Mer viatminer till alla oavsett snuva eller inte.

Inga kommentarer: