tisdag 22 april 2008

Lajv och rollspel i kombination

Hoppsan nu halkade man med på något igen. I lajvet denna gång... Det händer saker för att man är lierad med en del andra karraktärer. Inte för att jag klagar för min lilla Edina lär sig så mycket mer än vad jag någonsin trodde men återigen dog jag nästan igen.

Sabbat och en varluv kan sätta stora spår på ens kropp. Värst var varulven som av någon anledning fann det nödvändigt att först slå på lilla Edina och sedan en bra stund på St John. Att han sedan se till att sabotera bilen som Edina och St John åkte hjälper inte. Nåja alla kom hem i slut ändan, vi hittade det vi letade efter dock förde den lilla utfärden till att massa massa massa frågor och problem upstår. Som alltid med andra ord... 6 timmar rollspelande hinner man långt på... och det är bara tisdag.

Dags för ett par timmars vila innan det är AF tortyr möte i morgon igen. Ska även hinna förbi Malin och prova min balkläning som var på bearbetning.

Mer sömn och kul spel till alla

NP: E Nomine - Das Tier In Mir (Wolfen)

Silva in lumine
Lunae arcana est
Domus mea
Silva in lumine
Stellarum est

Inga kommentarer: