måndag 21 april 2008

Ja... Jag ska skärpa mig...

Japp jag har en blogg. Den funkar bra men... jag ska komma ihåg att skriva med jämna mellanrum med. Inte för att det inte händer något... det är bara det att det är lite ide torka just nu. Vill göra en ny design för den men känner inte att det kommer några ideer direkt.

Vad som hänt i övrigt är: Jag blev äldre igen (tack för alla fina presenter), Monochrome fotning, lajv, rollspel, pre-realice, fika, AF och för tillfället underbart väder.

Blir nog ingen ny design idag heller. Dags att spela lite mer Beyond Good and Evil som jag fick av Panter och Lars.

Mer tid, liv och pengar till alla.

1 kommentar:

jbn sa...

Omg, teh blogging.

Själv är man i Borås och spiller mjölk på Panterns matta.

För övrigt bör man göra hasselbackspotatis. Det är underbart gott.