tisdag 5 februari 2008

Post nr 100

Oj då vad tiden rinner på när man har roligt. 100 blogg poster har det blivit och jag som trodde att det inte skulle bli så mycket. Roade mig igår med att gå igenom vad jag har skrivit och kan konstatera att så mycket vad som hänt och vad mycket roligt man har gjort är otroligt. Trodde att jag skulle lägga upp mer bilder än vad jag har gjort men det kanske det blir ändring på i dom närmsta 100 posterna.

Mer Blogg till alla helt enkelt.

I dag är det dags för mellan spel med KS på talang och i morgon ska man till AF för "söka jobb kurs". Får se hur det ser ut där och om jag kan börja släpa med mig macen med ursäkten att man ska använda den för jobb sök. För mig handlar det nog mer om att jag inte ska få damp på världen där.

Dags att dra igång allt...

1 kommentar:

jbn sa...

Enligt Wordpress så har jag något i stil med 309 poster på bloggen ;) Aldrig kollat förut.

Keep it up. Don't let the förmedling get you down.