onsdag 30 januari 2008

ITG äventyr

Dagen till ära har jag varit i Borås på Laserdome och gjort av med en massa pengar, svett och haft enormt roligt. Att återvända efter nästan 6 månader var inget problem då alla hälsar glatt på en och är glada att se en. Underbart att se Mari och Erik igen och konstatera att dom nu mera ligger lugnt och tryckt kring 10 eller 11 på svårighets skalan på ITG. jag själv skämpar vidare på 7 hard men spelar ingen roll då det är nyttigt för mig att svettas och flåsa oavsett vilken nivå jag är på. Med var även Panter, Lars och Nils vilket naturligtvis ökade på glädjen för mig. Det var till och med Panter idee att vi skulle åka så... Visst min ekonomi kanske haltar i ett par veckor men det vart det helt klart värt.

Det ordentligt trevliga är att jag orkar spela hard nu mer utan att dö i en flåsande hög på golvet så min ork har inte helt försvunnit. Dubbel, maraton och expert kanske kommer inom en snar framtid... eller inte. Av Borås gänget som spelare kände jag igen tre i alla fall och dom verkade känna igen mig...

Dagens komentar kom i fårn kille som jobbar där:"en sån här liten moj var allt som var felet... den skulle bara puttas in en bit..." Jag kan inte helt säga att jag vet vad han talade om men det kanske kryper fram med tiden. Tydligen har han sprungit på min blogg när han har letat bilder från LD. Helt enkelt... säg något *vinka vinka*

I morgon är det dags för Panters födelsedag, kakor och presenter till flickan. Grattis i förväg för övrigt ;) Fredag är det vampier, lördag monochrom och på söndag har vi års möte i dionysos. På måndag sover jag länge har jag bestämt.

Mer spel till alla

1 kommentar:

Erik sa...

Nåväl, jag spikar de flesta åttorna och några nior, men tack för berömmet ;-)