söndag 28 oktober 2007

Epoca



Lördagen den 27 oktober företogs sig vår förening Dionysos en liten foto äventyr i trägorn i centrala Göteborg. Vädret var underbart och mycket kameror och utrustning släpades runt och användes på/mot inte ont anande änder, träd, blommor. Många lärde sig om kameror, andra om film och vissa om att kameror som hr fungerat fel fritt i åratal visst kan få konstiga ideer när dom ska användas. Med var Jon, Lars, Panter, I-or, Frida och mig själv.

Lagoma promenader i gula löv och under majistätiska jättar till träd inspererade till djurbilder, fantasybilder och en held del*har inte en aning om vad den ska vara till men det är värt ett försök* bilder. Det är bara att hoppas att när bilderna kommer tillbaka från labbet så blir det lika kul som själva promenaden.














Mer fotograferande och tid för alla

5 kommentarer:

jbn sa...

Det var kul att vara ute. Jag ska kika på bilderna när jag har bättre ljusförhållanden.

Anonym sa...

tror epoca-bilden kan bli nice om det där är smakprovet. Jag fick också mycket nice.

söt bild på mig och anders. ;P
men jag gillar faktiskt hur hans arm når precis perfekt ovanför trädtopparna för att det ska bli coolt. :)

jbn sa...

Fönstret bland löven var nice. Intressanta mönsterblandningar.
Den där jag fotar en knubbig monolit med moderna hieroglyfer på är lite fin på något vis. Ovanligt att se mig hukande på det viset.

I-or är revolutionär och Frida försöker putta ner honom. Vilket sätt :P

Synd att min arm skymmer Pantern, annars är Epoca-gruppen en tuff bild.

jbn sa...

http://gilad.deviantart.com/

Sjuk fotograf, kolla hans Thus Spoke Zarathustra till exempel.

Barbro sa...

Wow han är jätte toppen. Fantastiska bilder av död havet och trädet... ja jag vet... har något för träd men dom är speciella ;)