måndag 22 oktober 2007

Får se hur länge vi blir kvar på kexet...

Nej jag är inte pesimistisk jag är realistisk...

Ett papper visades upp, det var en fin färg utskrift från personal chefen. Denna vecka stod med och vi på ompacken var inkluderade, veckan där på var vi borta.

"Mycket egen personal finns att tillgå." "Finns ingen orsak att ha så många från manpower."

Vår arbetsledare kan bara beklaga, hon skulle vilja ha oss kvar men det är inte upp till henne att bestämma. Men... det kanske hinner ändras... vem vet... dom har ändrat sig förr är kommentarena från fabriken.

Jag blir ju inte utan jobb, jag ska ju vara kvar på manpower fram till februari men... jag gilla kexet. Nu blir man säkert utskickat någon annanstans, runt skickad. Ett par dagar här och är. Vem vet... det kanske inte blir så illa.

Har jag inget jobb nästa vecka och ingen ringer klockan 6 på morgonen för att skicka mig till *okänd ort* Kommer jag att tillbringa mycket tid i lokalen för spel veckan. Det är alltid något kul på gång i vår förening.

Rör er vidare och var glad för förändringar.

Kram

3 kommentarer:

Erik sa...

:-/ Nåja. I "värsta" fall (kanske inte så illa det heller) blir det ju spelvecka, som sagt.

Hoppas det löser sig med glasögonen, btw, om det inte redan gjort det...

Droppade förbi för att berätta att Stardust är lika fantastisk som boken, men att man blir tvungen att se på det som samma saga berättad av två olika berättare. De poängterar olika saker. Men bra är de. Båda två.

Kram på dig.

Erik sa...

Jo, förresten. Rymdserien är ju Linda & Valentin.

Erik sa...

P3, 31 Oktober (På onsdag), 21:30. En och en halv timme Iron Maiden live. Från Globen ifjol. Iom. spelveckan är det värt att banda.