tisdag 25 september 2007

Picknick

I lördags firade jag och min man att vi har varit tillsammans i hela 13 år. Datumet var egentligen den 21 september men då var vi och spelade i I-ors Vampier grupp så vi tog det på lördagen i stället.

Bara ett problem med vårt firande... vi var båda jätte förskylda och hängiga. Vi grillade lite god mat och åt picknick framför TV'n tittandes på anime film bland annat. En mycket trevlig och mysig kväll med en massa kuddar, täcken och mys. Ett alldeles lagom firande.

I veckan jobbar jag kväll, tider som passar mig mycket bättre än dag. Jon ska på det sista av hans semester åka till Falun och hälsa på sina föräldrar... jag kommer att vara kvar hemma med djuren. Kommer att sakna honom ordentligt. Kommer att hålla mig upptagen med bokmässan, pre realesen på magic och Neotech medans han är borta. Söndagen kommer snart och då är han hemma igen.

Lars kommer hem från norrland i dag och förhoppningsvis hinner jag förbi någon dag och spela puzzelfighter mot honom men Panter ska förtur och mys tid först ;) Det behöver dom båda två. Greens stackars mage har lagt av så jag ska ta en sväng förbi där med lite mat... det är tråkigt på jobbet utan honom.

Fredag bokmässa... vanligtvis dyrt men mycket roligt.

Saknar dig vännen

1 kommentar:

jbn sa...

Låter som ett bra firande.

Nu är man åter igen i alla fall och så drar cirkusen vidare.