tisdag 18 september 2007

Hoppsan... nu blev man lite sjuk...

Helgen var mycket rolig i god ordning. På söndagen fotade jag Thorils följe för kalendern men ska erkänna att jag var lite ur slag. Tog det hela som trötthet och körde på som vanligt... Enligt Lars var mitt humör en aning kort i kanterna med som när jag är små hängig men jag tänkte inte mer på det utan klev upp som vanligt för att köra dag vecka på kexet.

Klarade mig fram tills 9:20 och sedan var det raka vägen in på toaletten där frukosten döck upp för andra gången. Bara att masa sig hem med bilen och kolapsa i sängen. Idag har bara dagen gått åt till att äta och hämta krafter. Green har varit snäll att uppdatera mig från jobbet hur det har varit och jag verkar i god ordning inte ha missat något. I morgon är det dags att jobba igen... förhoppningsvis stannar maten där den ska vara.

Idag fyllde även min älskade make 33 år så han fick boken Ivanhoe och en DVD kombo av Delicatessen, The city of lost children och La Haine. Dom två första rekomenderas starkt då dom faller under kategorin myskometerskalan-med-humor, den tredje har vi inte hunnit sett än så det blir spännande.

I morgon ska vi fira Jon med lite fika och annat inne i stan.

Älskar dig vännen

6 kommentarer:

jbn sa...

Hoppas du känner dig ordentligt kry.

Anonym sa...

Ahaaa!! jag tror inte du är sjuk jag tror att det är bebis på g. :-P//Lois

Barbro sa...

nehej du... mer... varm socker doft, magvirus och klockan 7 på morgonen.

Erik sa...

Hälsa grattis till honom från moi. La Haine är helt fantastisk. Fantastiskt soundtrack dessutom. Jag är avunddsjuk och vill också ha den på dvd. C-:

Anonym sa...

jag hade en jättebra födelsedag :)

Cyberg sa...

Krya på dig, NtS :-)