lördag 15 september 2007

Dans och Liseberg

Ledig fredag var riktigt skönt som vanligt. Green gjorde mig sällskap på stan när jag skaffade mig ett kontantkort till mobilen och köpte födelsedagpresent till Jon på eftermiddagen.

På kvällen träffades en stor del av dionysos för att gå ut och dansa på bunkern. Med följde även Green och rad andra människor som jag tyvärr har glömmt namnet på som vanligt. På själva stället var det bara killen som kallas Leo Korda i KS lajvet som jag kände igen. Kvällen var mycket trevligt och Martin var DJ två timmar under kvällen. Med var Hanna, I-or, Lars, Panter, Madde, Micki, Green, Judas, Jon och jag. Mycket dansande men jag, Jon, Green, Lars och Panter åkte hem vid 01:00 för då började min huvudvärk vara lite för tung... vet inte om dom andra ville åka då men dom ville ju inte missa åket till Hisingen. Antar att jag var lite självisk men huvudvärk gör mig sådan.

Idag blev det en liten tur till Liseberg. Panter och Lars äkte en hel del attraktioner medans Jag, Green och Jon spelade en hel del. En massa små djur vanns och Green lyckades vinna fyra kilo choklad. I kväll blir det film hemma med svarta dahlian, gammal dags polis film stil.

I morgon blir det fotning av dom som lajvade i Melora lajvet och sedan Neo-Tech spelande. För hoppningsvis hinns det med 8 timmar sömn innan jobbet på måndag.

3 kommentarer:

Nyrdil sa...

FYRA kilo var det!

Barbro sa...

Hoppsan ;) måste ju korregeras ;)

jbn sa...

Det var en bra dag på Liseberg. Tyckte om att spela sträckan Charlene (11), Tell (9), July (11) och faktiskt klara den. Även om det kändes som att falafeln skulle hämnas.
Hard 2 gick ju nästan. Var dock lite trött i benen då samt att plattan krävde hårda stamp, något jag inte riktigt orkade med.

Muchos fun iaf.