lördag 1 september 2007

Black Sheep

I kategorin "Ö film jag har sett" har vi idag tagit oss igenom 3:an på all star listan. Black sheep hamnar direkt efter "mördar tomaterna anfaller" och "spök snubben i skrubben". Tänk Bad taste med får och budget...

Utan att säga för mycket för att inte förstöra den för folk som har sett den är kommentarena blod, hippies, flum, galna tanter, fobier, inälvor, zombie beteende, naket, sex (dont ask, just dont ask), dåliga puns och fanastiska effekter. Måste dock erkänna att jag skattade grovt som många andra i salongen... lite synd om tjejen 3 rader bort som i allmänhet bara ville kräkas. Som sälskap för att se denna enimenta film hade jag Jon och Green... två män som har sämre humor än vad jag har.

Bäääääääääääh på er alla

4 kommentarer:

Nyrdil sa...

En film som har allt, blod, inälvor, tidelag och explotioner

jbn sa...

Måste se!

jbn sa...

Du får ta och blogga imorgon då du inte är så sysselsatt :)

Jag är typ internetaktiv!

Barbro sa...

Japp jag ä ju lite mer ledig när jag jobbar kväll ;)