lördag 19 maj 2007

Helg med föräldrar...

Snart invaderar dom oss... mina pittoreska föräldrar. Ok det kanske låter värre än vad det är men alla konstiga saker man kan komma på händer när dom dyker upp. Denna gång kanske det är annorlunda... Denna gång saker och ting kanske blir relativt normala.

Första veckan på jobbet var en mjukstart med enbart två dagar arbete i och med att det är kristiflygare, nästa vecka är det kväll skift.

Hjälpte Jenny att flytta lite saket hem ifrån Borås till Göteborg i torsdags. Dator och annat praktiskt fick lätt plats i mercan så nu är hon installerad hemma hos Lars och Green över sommaren.

Fredagen var det mest städning och sedan lajv på kvällen. Sista gången på sesången så det var lite pris utdelningar och annat trevligt. Mycket soft lajv för min del, spenderade en hel timme med att spela shack ihop med Erik som jag är i samma kotteri med... Mycket trevligt.

Allt är nu färdig städat och klart innan mor och far dyker upp... Katterna vilar sig lite innan invationen, de kommer de att behöva då min far jagar dom med kameran en hel del och matar dom tills dom ser ut som runda bollar.

Skulle bra gärna snart se klart på en massa anime jag har, spela mer spel, bränna ur datorn... och ... och... Jag behöver fler timmar eller dagar i veckan.

Lars och Jenny skriver B-uppsats som ska vara klar nästa vecka, hoppas det går bra för dom.

Dags att stänga av burken och softa en stund på soffan...

3 kommentarer:

jbn sa...

Jodå, vi klarar oss. Det går framåt i alla fall.

jbn sa...

Har pusselspelet Lumines som vi ska battla i nästa gång du hälsar på. Samt Guitar Hero 1. Med mer.

Snart klara med uppsatsen vettu, any second now ;)

jbn sa...

Du vet, vi är klara med uppsatsen nu, du måste blogga igen :P