tisdag 22 maj 2007

Nu har dom åkt igen...

Full rulle i ett par dagar och sedan stillar sig åter lugnet över min lägenhet. Katterna leker med deras nya leksaker och jag har så mycket mat i kylskåpet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer att sakna mina föräldrar lite i och med att jag jobbade samtidigt som dom var här men... vissa saker kan man inte göra något åt helt enkelt.

Snart dags att göra lite mat innan jag ska iväg till kväll skiftet på kexet. Lars och Jenny blev klara med B-uppsatsen i söndags, jätte grattis för övrigt.

Att jobba kvälls skift är helt ok mer än att man blir tids vill inne i de stora byggnaden... Det känns inte alls som klockan 9 på kvällen utan kanske kring 12 mitt på dagen. Kanske ger med sig när man har fått in vanan. Daggs att slappa 5 min och sedan mat.

1 kommentar:

jbn sa...

Ses om en stund. Dags att dra en sväng till Willy's innan man spelar.