tisdag 24 april 2007

Mellan tanke och handling ligger Mars

Har varit extremt aktiv och har inte uppdaterat min blogg som det är tänkt men ibland så blir det så...

Spelat i vampire lajvet på KS, spelat spel med Hanna och I-or, spelat i NeoTech rollspel gruppen och börjat på en nyföretagar kurs på Eductus. Japp just den plats som jag heligt hade lovat mig själv att inte återkomma till men ibland har man inget val.

Livet springer på och jag försöker hänga med så gått det går.

På fredag ska vi till LinCon jag, Jenny och Lars. ska bli skönt att tänka på lite annat en stund, kommer dock att sakna Jon.

Mary kom online nyss... inte sett henne på flera månader. Ska egentligen sova men jag kan ta en stund extra kan jag vara upp för att höra allt hon har varit med om.

I rely need to sleep a lot more Than I do

1 kommentar:

jbn sa...

Funderat vart hon tog vägen.

Nu stundar spelande i framtiden.
Jag måste lista ut vad jag ska ha med i spelväg. Får se om jag plockar med två-tre magiklekar eller nåt.