torsdag 12 april 2007

En lugn onsdag

I dag har det varit en mycket avspänd dag med lugna aktiviteter. Jenny kom från Borås för inhandla en present till sin syster och lite fiskar till sitt fina akvarium.

Jag och Lars mötte henne på Hjalmar brantings platsen vid 3 tiden och sedan satte vi kurs mot kapten krok för att titta på spel. Som vanligt blåste det halv storm men det var relativt varmt i alla fall. Jag hade fått lite födelsedags pengar att hitta ett begagnat spel för men efter en stund genom sökningar hittade jag inget direkt kul.

Men... Jag hittade en begagna game boy advance SP och spelet Puyo pop. Efter ett samtal med Jon så kom vi överens om att det skulle bli hans present till mig i år. Sagt och gjort... eller... nja... efter som Kapten krok inte tar kort så fick vi knalla iväg till kvilletorget och ta ut pengar. Lars tog sedan spårvagnen hem meddans jag och Jenny gick till baka och handlade spelet och konsolen.

Sedan vandrade vi vidare till fisk affären där Jenny inhandlade 6 st fiskar som skall förgylla hennes akvarium. En lugn dag och en mycket trevlig promenad.

1 kommentar:

jbn sa...

Bara jag och Jenny som behöver portabla Puyos nu. Har det stöd för spel över linkkabel? Jag har en sån..