måndag 22 februari 2010

På minnes kortet i en liten kamera

Dagens äventyr skulle vara rätt så enkla. Möte på Manpower och sedan lite små handel på panduro. Tog med lilla kameran för det var rätt så fint ute med sol och snö. Kameran är en ViviCam 5024. Inte super men trevlig ändå.

Bussen var 30 min sen så det blev lite bilder.



Kommer till Manpower 10 min sen och när jag går in i porten börjar det snöa igen. Mötet var så där och jag måste vara mer aktiv och possitiv för att få jobb inom livsmedelsbranchen.....

Panduro var lite roligare i alla fall. Fick tag på lite kul papper och metal vingar (smyckes storlek) som på något sätt ska kombineras med en av mina gamla solfjädrar och delar av en gammal klockan att bli en steampunk solfjäder.



Övriga planer för dagen är att fortsätta att skriv för spelarna i steampunk lajvet, infon behöver gå ut i veckan. Tvätta, diska, laga mat och allt annat som hör vardagen till.

Hittade i kameran lite bilder som jag tog på vägen från Höör i bilen i januari. Lägger upp dom med.





Mindre snö till alla...

Inga kommentarer: