söndag 10 maj 2009

Glider vidare...

Händer en massa och ingenting samtidigt. Jobbar nu mera eftermiddag på pågen från söndag till torsdag. Ger ett stabilare liv men mindre tid till att träffa folk på dagarna. Blir inget Kafe Talang med dom andra lajvarna men är i stället alltid ledig fredag och lördagar. Bara ett lajv kvar för sesången så jag överlever. Ska troligtvis spela ghoul på årets extra speltillfälle som i år är Phytiskaspelen.

Blir inget Lincon för mig i år. Dels på grund av att jag har varit sjuk och borta från jobbet nästan hela april och att mina föräldrar kommer till Göteborg och hälsar på. Överlever det i vanlig ordning men jag hade nästan arbetat upp ett sug för att åka när jag insåg att 1: Ingen ekonomi för det och 2: Mor och far behövde komma från Falun ett par dagar.

Så vad ska pengarna då gå till? Resa till Visby och medeltidsveckan. Skulle ha skaffat tyg och annat för kläder med mera men det får bli i slutet av maj.

Annars när jag inte jobbar blir det mest spel på wii'n med gamla simcity eller The Legend of Zelda: Twilight Princess. Jon bygger steampunk stuff och andra modifieringar när jag inte är hemma. Snart kanske det blir eett par solglasögon att hänga på mina vanliga glasögon.



Mer tid till alla.

1 kommentar:

Cyberg sa...

Aww, suger att du inte kan komma, blev ju mycket kul brädspelande förra året :-)