tisdag 9 december 2008

Nya glasögon

Ok efter en hel del turer med försvunna glasögon vid leverans och fel inställningar har jag äntligen fått mina nya glasögon. Lite små yr hit och dit och huvudvärk men om 2 till 3 veckor kommer jag nog att vänja mig sa optikern. 8 år sedan sist så det var nog dags med ett par nya. Dock små problem med avstånd och annat så det kan bli konstigt, hade svårt med avståndet till en spårvagn som kom åkandes i morse när jag kom från optikern och sprang in i stackars Baabs rygg på lajvet.

I övrigt inte så mycket på gång... Inget jobb än denna vecka så januari kan bli små fattigt då jag hade räknat med att kunna åka till Falun under jul. Två veckor utan jobb blir lätt minus i plånboken. I dag ska jag till Talang och om jag har tur och Pågen inte ringer så blir det julpyssel med föreningen i kväll.

Mer vila och sömn till alla

Lite steampunk är dom

1 kommentar:

jbn sa...

Dina nya glasögon är tuffa. Hoppas du vänjer dig.