lördag 15 mars 2008

Lugn fredag och lördag

Denna helg har jag för en gångs skulle inte spelat någonting alls med föreningen. Det känns lite konstigt och jag saknar mina förenings vänner men man kan inte alltid spela jämt. Jag och Jon har istället mest ätit god mat, tittat på film och tagit en 3 timmars promenad genom Göteborg.

Nästa vecka är det påsk och GothCon. Har lovat att jobba två pass men även hinna med att spela Arkham Horror (med min ny inköpta expantion) med Panter, Grisen och Green. På fredagen ska jag även lajva en 4 eller 5 timmar. Full rulle i vanlig ordning. Får hoppas på lite gott väder med.

Dags för en ny länk till mina glad vänner som leker krig i skogen. Jag ska försöka räkna ut hur jag ska kunna foto ett sådant här event utan att 1. Bli skjuten 3 000 gånger eller 2. Vara i vägen för spelarna. Intressant utmaning som kanske kommer att ske i april.

Dags för mer film med Jon. The Great Race (1965)

1 kommentar:

jbn sa...

Långpromenad genom Göteborg, nice. Romantiken spirar :)

Vi ses på GothCon, vi kommer ju jobba en del, men tanken är att vi ska spela en massa ändå. Tror inte jag ska på lajvet däremot.