söndag 9 mars 2008

Lite små seg

Fast jag inte har bloggat om det så rullar livet vidare i normal fart här i Göteborg. Rollspel, Talang fika, synthaket, AF möten, vänner och fotografering fyller mina dagar. Snart är det dags för GothCon och en massa spel vilket blir roligt.

Långtgående planer ligger på att få jobb igen, städa mer och en rad fotoprojekt. Framåt våren hoppas jag att jag ska få chansen att fota en airsoft förening här i Göteborg. Jag har turen att lajva ihop med en del av dess medlemmar och deras hobby ser verkligen kul ut. Stora pojkar som springer runt i skogen och leker krig har sin charm. Kolla gärna in deras hemsida på Abacrombie Airsoft Gallery.

Bättre väder till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Hehe, en blogg, det var inte igår :)

Airsoft vore kul att prova. Lite vapengalen är jag ju.