fredag 28 mars 2008

Ibland händer det

Jag kan också vara duktig ibland och idag är jag stolt över någonting som andra kanske skulle ta för givet att dom skulle göra men för mig är en väldigt stor sak. Jag har gjort i ordning min CV, meritlista och personliga brev för i morgon ska jag gå på en jobbmässa. Utskrifter och annat är redan klara och jag har kollat upp firmorna som ska vara med så jag vet vilka jag ska tala med och vad dom gör. Det kanske låter som en liten sak men för mig som har kännt mig nere sedan jag började på AF jobbkurs för 7 veckor sedan är det enormt lyft. Jag kunde lika lätt har slunkit undan och undvikigt alltihop men jag tog mig i kragen och i morgonbitti ska jag med, må så vara med påklistrat, leende bland annat besöka 12 bemaningsfirmor och lite annat på Världskulturmuséet.

Varför dom är på muséet är dock lite oklart men man kanske kan gå och titta på en av utsälningarna när man har valsat klart med AF nissarna. Jag kan jag med ibland...

*ger sig själv en klapp på axeln och går och lägger sig i tid*

Mer jobb till alla

NP: E Nomine - Vater unser

2 kommentarer:

jbn sa...

Bra stuff, gött att höra. Lycka till, bryt ett ben, osv.

Skrutten sa...

*Håller tummarna*
Hoppas allt går bra!

Kram!