onsdag 2 januari 2008

Produktiv dag

I dag har jag varit duktig och gjort något som jag har dragit på länge: fixat bilderna från Thorils följe fotningen. Av någon anledning tog jag inte hand om det i september som jag hade tänkt utan det föll ur minnet på mig fram tills i december då snälla I-or och Hanna frågade vad som hände med bilderna. Sedan drog jag på det en stund till (nästan så man skäms lite) och i dag så äntligen fick jag tummen ur.



Blev en massa roliga bilder men det blir postning av mer parten av dom en annan dag tills dom som är med på dom har fått chansen att se dom först. Resten av kvällen kommer att tillbringas med Culdcept vid TV och kanske lite film. I morgon ska jag till AF med lite papper och fråga varför jag inte blivit kallad på det möte dom skulle höra av sig om. Det ser även ut som jag ska ta en liten tur upp till Green och Lars för lite spel och avlämning av en födelsedags present.

Lagom fart fram i livet till alla

2 kommentarer:

jbn sa...

Bilderna är uppe på forumet nu, asbra =)

Barbro sa...

Tackar :) Ska lägga upp lite här i morgon.

Nu ska jag försöka sova ett par timmar. Sånt händer har jag hört ;)