tisdag 14 augusti 2007

Aj det gör ont del... öh... 3?

I dag var en mycket kul dag. Jag hade genom mitt medlemskap i bioklubben lyckats få biljetter till att spela Wii på Bergakungens stora 800 tums skärm. Jag och Green kom dit klockan 10:00 på morgonen och spelade Wii och Magic fram till 16:00 på eftermiddagen. Vi lyckades även gå på supersushi för en lunch och ett kulturellt besök på trädgårn.

Allt var frid och fröjd tills jag i vanlig god ordning lyckades snubbla inne i biosalen på deras mycket korkade utformade trappa. Rakt fram och båda knäna i backen. Lyckades skydda mitt sedan tidigare trasiga vänster knä men mitt höger knä har fått en ordentlig stukning, stort blå märke och mycket värk. Stackars Green... så fort vi försöker umgås så skadar jag mig. Denna gång slapp jag dock åka på akuten utan snälla människor hjälpte mig med isblåsa både på SF och McDonalds.

Med hjälp av Green linkade jag till parkeringen där Jon hämtade upp oss. Jag och Green börjar alvarligt fundera på att om vi ska umgås så får vi göra det på dator i var sin lägenhet...

Knän är bråkiga djur...

5 kommentarer:

jbn sa...

Jamen humöret verkar inte ha blivit lika illa misshandlat. Jag tror du/det börjar bli härdat.

800 tum? 20.32 meter. Jajävlar.

Inte så långt förrän man kommer hem till sitt Göte, sitt Warcraft, sina lajvprylar, sin skanner. Med mera. Javisst-ja, sina vänner :P

Nu ska vi sluta titta på dåliga filmer och typ röja upp i köket.

Kram

Nyrdil sa...

Jo, vi bör nog hålla oss på varsin sida hissingen, tror inte min oturs sfär når hem till dig.

Grymt kul att lira på en bioduk dock! När rånat en värdetransport och har 40 miljoner kronor på fickan är det första prioritet.

jbn sa...

Så du har börjat spela GTA: San Andreas nyrdil? :P

Snart är man hemma igen. Ska bli skönt.

Barbro sa...

Japp så man får förlora mot dig... eller vin i magic eller en milion andra spel ;)

Åk försiktit hem nu och krama på Pantern från mig.

jbn sa...

Men blogga :P

Du har ju åtminstone haft marginellt mer tid än jag. Ibland.

Skriver själv just nu och jag kräver bloggare av alla andra.