söndag 13 maj 2007

Conceal your deepest worries... Confine your thoughts inside...

Ibland kanske man försöker göra lite för många saker på en gång, springer åt för många håll samtidigt eller försöker hålla för många projekt studsande som bollar åt olika håll på en gång.

Tankar som rör sig i mitt huvud samtidigt som jag försöker få allt att gå ihop till ett mål på en gång... Men just nu känns det inte som om det kommer att fungera...

Oron och stressen växer inom en som ett mörkt hål - Hur ska jag hinna? Hur ska jag få det bra? Kommer det ens att bli snyggt? Är detta verkligen det jag vill?


Saker jag borde göra innan tisdag:

1. Ordna upp min egen fotosite och gör den i alla fall representativ för mig och uppdatera den.

2. Åta, gosa med min man och vara en snäll människa.

Saker jag måste få klart innan tisdag:

1. Företags presentation

2. Sidan för företaget (halv klar)

3. Söka jobb måndag morgon

4. Affärsplanen för företaget (halv klar)

5. Fixa alla papper till försäkringskassan igen

6. 5 milioner saker som pokar på mitt minne som ska vara klart...

7. Sova, äta och andas...

Jag behöver fler timmar på en dag om det här ska fungera...

NP : VNV Nation - Carry You

Anfaller kaffe bryggaren för mer flytande uppmuntran...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt bara och kom ihåg att många saker som man tror att man måste göra faktiskt är frivilliga och då går det ju faktiskt att säga nej... Blir man stressad går det bara långsammare så att man blir mer stressad ändå.

Barbro sa...

Jo jag vet... blev lite mindre redan efter en timme... vissa saker kommer att ske vissa andra inte. Stuff happends no mather what I do about them ;)

jbn sa...

Det där löser du.

Jag vet själv att det hjälper bara att skriva listan över allt man kan komma på som pressar på en.

Själv ska jag smita typ nu, mot staden, för en intervju.

Ses

Barbro sa...

När du skrev det där så sat jag just och jagade samma intervue :)