söndag 27 maj 2007

Bixit, Sky Captain and the World of Tomorrow, Neotech, Pirates of the Caribbean III och tidsrapportering.

I torsdags togs vi av variant bandet och flyttades över till Bixit linjen. Variation förnöjer helt enkelt. Bixit är... hummmm... små mellanmåls kex kakor som har samma utseende och innehåll som vägg fyllnad. Är dock ät bara om man doppar dom i kaffe. Nya maskiner som kan bråka med en, havt elda upp en och säga konstiga saker till en. Intressant med andra ord.

På fredagen är man ledig när man jobbar kvälls skiftet vilket är mycket skönt. Jag och Jon tittade på Sky Captain and the World of Tomorrow vilket som lugnt är en B rulle. Mycket snyggt gjort B-film men... en B-film. Stilen av 3o-tals gangster/deckar film var skapad i sepia och mörka färger, mycket snyggt.

Lördagen var vikt till NeoTech spelade i lokalen. Som vanligt mycket underhållande.

I dag lagades det mat för hela veckan, betalades räkningar och gick på Pirates of the Caribbean III med Jon, Lars, Jenny och Green. Bio är alltid jätte kul och filmen var bra. Som vanligt fast vi hade planerat noga så kom vi springades 5 min innan filmen började... ibland undrar jag vad det är med mig och Jon som inte lyckas hur vi än försöker.

Just nu väntar jag på att varm vattnet ska komma tillbaka. Dom lovade det vid 22:00. Vattnet är fortfarande kallt som en isbit. Har även med hjälp av Lars kommit ihåg att tidsrapportera till Manpower. ska vänta en stund till innan jag ger upp med att ducha... har inte lust att kliva upp 04:30 för att göra det innan jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och polarna var på PotC3 idag också, mycket underhållande film även om det är allt. Måste se Sky Captain etc också, missade helt när den kom.

jbn sa...

Sky Captain var underbar som jag minns den. Skittuff, egen stil osv.

Ditt hår kommer hata dig om du stoppar in det fuktigt i hårnätet, bara så att du vet.