måndag 7 maj 2007

Aktiv... aktiv... aktiv... sömn zzzzzzzzzzzz

Ibland är jag förundrad hur mycket jag hinner med på en helg egentligen, dock verkar det ha tagit ut sitt pris idag med att kroppen sa ifrån.

Fredag:

Kurs på dagen med en likviditets kalkyl och andra matematiska äventyr. Många olika bud från arbetsförmedlingen om mitt starta eget bidrag... Dom har bara ändrat sig 2 gånger under den sista veckan.

Sedan på kvällen var det dags att lajva i KS. Mycket roligt och avkopplande som vanligt, Tremerena kanske inte gillar mig men dom verkar stå ut med mig på någon nivå.

Lördag:

Sov länge... en bra bit in på eftermiddagen faktiskt, skönt :)

På kvällen studsade jag på moncorme med Jenny, Lars, Linden och Sparvel. Träffade naturligtvis en massa andra människor med som Karin, Malin och en drös andra lajvare. Karin lyckades även fånga mig på kort.


Tack till Karin

Jon följde inte med då han inte brukar ha så roligt när han inte dansar men han fick köra oss i stället. Tror inte han misstyckte så mycket när vi var på äventyr mitt i natten i något mystiskt industri område.

Söndag:

Fötterna var jätte döda och min rygg även den för jag dansade så mycket i högklackade skor men jag släpade mig själv ur sängen kring 12 på dagen.

I övrigt är ju varannan söndag vikt för rollspel och NeoTech. Vi var inte så stor grupp denna dagen men vi hade roligt i alla fall. Via appia for the win ;)

Måndag:

Fail... min mage la av. Missade dagens kurs och har mått allmänt risigt hela dagen. Symtomen är skrämmande lika mag sjuka men jag har inte vad jag vet träffat någon med det så jag får se hur det går i morgon... bara allmänt matt, febrig och vill sova hela tiden. Just u börjar jag dock känna mig mer vaken, får se om jag lyckas åsta komma något på min företags plan till i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite intressant att blixten fick din hy att lysa upp sådär. /Karin