onsdag 28 mars 2007

Onsdag och ITG

I dag har man varit i Borås och motionerat sig. Ett framsteg i och med att jag lyckades ta en ny 8:a. Cryosleep för ITG. Kändes skönt att komma vidare äntligen.

Spelade även Pick me upp and tango 8 och The Beginning 8 men orkade inte igenom till slutet och körde slut på mig själv allvarligt. Får ta det lugnare helt enkelt på Fright night på lördag.

Dags för lite smörgås och en dusch för idag tror jag att jag kommer att somna rätt så bra och snabbt.

I morgon är det dags för möte med ny förertagar centrum och sedan fika på kvällen med I-or, Schiekron, Jon och kanske Panter.

3 kommentarer:

Skrutten sa...

Att klara nya åttor är tufft! Massa grattis!
Tror jag kommer med och fikar imon. Dem låter trevlivgt :)

Barbro sa...

Man tackar, jo det var ju en stund sedan sist. Kände att jag körde nog lite för hårt i dag så du har rätt i att det blir fler 7:or på lördag

Det är dom ;)

Erik sa...

Grattis grattis. Cryosleep var alldeles för svår för mig. För mkt rytm att hålla reda på.