måndag 26 mars 2007

Måndag

Måndag... Jo det är en dag det med och den känns för en gång skull väldigt trevlig fast jag ska på stor möte på arbetsförmedlingen. Att starta ett eget företag är inte lätt och det är många svåra beslut som ska gås igenom innan allt är klart. Fråga är bara om det går bra men det vet jag ju inte innan jag har provat. Får se hur negativ när jag kommer hem.

Helgen var för övrigt mycket händelserik och rolig.

Fredag: Lajva i KS. Jag hade ovanligt mycket att göra för Tremer klanen och jag tror dom uppskattade att min karaktär gjorde ett misstag så dom fick "bestraffa" mig.

Lördag: Fick hjälp och stöd av Lars och Jenny att lägga upp nya Blaze sidan då Jon var i Polen. Det betydde mer för mig att ha dom här än vad jag tror de vet om. Stort tack :) Resten av kvällen efter internet äventyren spenderades med att spela SNES och koppla av.

Söndag: NeoTech rollspels grupp. Via appia tar sig långsam framåt i Europa med väskan som ska levereras i Bern. Det gäller bara att överleva vilket ibland på grund av Interpol kan vara strid på kniven. Snart behöver vi semester igen för att läkas och sova. Inget spel på 4 veckor på grund av GothCon.

Snart dags att ge sig iväg och jag ska väll erkänna att jag inte vill men måste. Red tape is fun... NOT

I natt kommer Jon hem från Polen. Jippi :)

2 kommentarer:

jbn sa...

Red tape is just another word for bondage ;)

Kul att Jon kommer hem till slut. Hel och ren förhoppningsvis. Annars får du sy ihop honom.

Barbro sa...

Tillfällen man önskar att man hade 15 i kirurgi i verkliga livet ;)

Bara 2 och en halv timme till innan han är hemma.