torsdag 22 mars 2007

Då har helgen börjat.

Eller nja egentligen inte men det känns så för jag har varit och lämnat Jon på bussen till Nyköping. Där ifrån ska han ta en flyg buss till Skavsta och flyga Katovitz (ingen aning om stavningen) för att hjälpa en vän som spelar på en stor metal festival. Med andra ord... allmänt kaos...

Här hemma ska jag åka på ett informations möte om att starta eget och sedan fortsätta att städa lägenheten. När jag började med köket här om dagen fick jag för mig att göra en vår städning av hela lägenheten... det hela är snart klart bara jag får bort dom sista tonen med katt hår. Jag älskar mina två lurviga vänner men katt hår är jobbigt i alla fall.

I helgen ska det lajvas vampire och spela NeoTech vilket kommer bli mycket roligt :) Kommer knappt hinna sakna Jon på dagarna... men nätterna kommer att bli bra ensamma.

4 kommentarer:

jbn sa...

Så han fick komma iväg till slut. Det börjar se ut som att de blivit mer pålitliga de därna rockmusikerna.

NeoTech ska bli kul att spelleda också. Lär pillra en del med materialet för det på lördagen om jag inte gör det tidigare.

Interpol och otaku? Kan bli kul.

Barbro sa...

Interpol och otaku... det kommer bli en låååååååång tåg resa. Ser fram emot det :)

Anlo sa...

Svar på kommentaren i Larsas blogg: Jo, för att äta middag är klockan 11 verkligen sent.. Iof, jag och Erik käkade väldigt oregelbundet vi med förr, ibland åt vi ingeting förrän vid 12-tiden, på kvällen/natten.. hmm..

Erik sa...

Jag behöver också Neotech. But then, jag har Serial Experiments Lain att sysselsätta mig med.