måndag 16 april 2012

Man blev äldre i år med

Japp har varit den tiden på året igen när man fyller år och det har varit Gothcon. Påsken med all mat klarades av i lugn och ro och jag hann spela en del rollspel Med bland annat Tam på Gothcon och träffa en massa vänner jag ser allt för sällan.

Tyberg hans med men tyvärr ingen Jbn men det finns andra dagar. På annadag påsk fylde jag år och jag och Jon åkte och köpte present. Det blev Boom street till Wii. Jon gav mig en annan present också men mer om det när det är dags i sommar ;)



Annars allt lugnt.

Mer spel tid till alla

2 kommentarer:

jbn sa...

Varken såg eller hörde att du var där? Fick något mess någon dag innan som jag svarade på. Tråkigt att missa varann på konventet.

Blev det Beings in Black för dig?

Barbro sa...

Jag kom efter att lajver startat på lördagen så jag trodde jag skulle se dig och övriga senare när det var klart men.... Jag och Tam lyckades svika in oss på rollspel i en grupp som saknade spelare och hon kände den som gjort spelet. När vi var klara var hon över 3 på natten och jag var ur trött så jag åkte hem. Vet inte om ni var kvar då

Hoppas lajvet ver roligt :)