torsdag 29 september 2011

Spela lite

Tiden rinner i väg rätt så snabbt. På jobb fronten är det blekt så jag kommer i oktober bli skickad att göra stöd arbete på emmaus. Jag ska inte säga vad jag tycker om det alls....

Under tiden virkar jag vidare och håller på med en pläd av mormors rutor. Den ser ut i färgerna som en serie krock men så blir det när man jobbar med rest garner.

Hunnit med lite rollspel i men även spela lite Virtual Console på wiin. Just nu är det The Legend of the Mystical Ninja. Ett spel som är så japanskt det bara går. Kolla in revuen på clan of the gray wolf


Annars är allt som vanligt...

1 kommentar:

Neptun (jon) sa...

Just det spelet kommer jag inte spela, det var fräsigt gjort men det var som vanligt med de gamla spelen uppbyggt modell -skitsvårt , så man får spela varje bana massor med gånger. Just de sakerna som fick mig sluta spela för det var inget kul men i övrigt var det kul att titta på :)