lördag 25 december 2010

God jul

Jul afton har kommit och gått här hemma och den var lugn och mysig. Lyckades innan jag blev sjuk producera en virkad tomte som nu pryder bokhyllan med resten av mina monster och snart krigare.

Lite läskigt flin

Ute är det mellan kallt och solen har varit på trevligt besök. Nu när klockan är 3 är den på väg ned men det har varit vackert ute vad man kan se. Börjar tyvärr bli ordentligt förskylld men magen är mycket bättre. Lyckades äta julmat i går och frukost i dag. Är på bättringsvägen men enormt trött hela tiden.

Årets julklapp från Jon är en IPad. Enormt roligt att leka med. Kommer att bli ett underbart hjälpmedel när jag broderar och virkar men även för att läsa manga, se på film eller bara slö spela små spel. Nejdå jag kommer inte att överge min lapptopp men runt släpandet av den kommer att bli mycket mycket mindre.


Tack älskling den är jätte fin :)

God fortsättning till alla


1 kommentar:

jbn sa...

iPad, vafan. Avundsjuk!

Vill också skaffa en sån, ska bara jobba ett par månader först så att det känns motiverat :)

God Jul, söt tomte.