fredag 23 juli 2010

Paketet har kommit

Det gick jätte fort måste jag säga. Idag ramlade lappen in i hallen att på posten låg ett paket och väntade på mig. Var och hämtade ut den i eftermiddags innan jag åkte ned på stan och handlade band och knappar på knappcarlsson.

Jag beställde en väska med Assassins Guild märket, en knapp i stöd för The Sunshine Sanctuary, knapp med Greebo och en med anthill inside. Om allt detta låter som total goblo goblo så råder jag att ni läser Discworld av Terry Pratchett.

Jag är mycket glad över min nya fina väska som jag nu har flyttat in i. I morgon blir det kungahälla. Klänningen blev inte klar i dag så jag tar en av dom som jag sydde förra året men till Visby är den nog färdig.




 Mottot står för: No killing without pay

En god sommar till er alla

1 kommentar:

jbn sa...

Awesome. Särskilt lönnmördarpatchen.