onsdag 23 september 2009

Tisdag äntligen över

Gräsligt mycket händer hela tiden och allt är inte kul men... man överlever. Jons operation av foten gick i dag bra och nu ligger han och vilar i soffan efter många timmar av strul och smärta. Kan bara bli bättre efter detta helt enkelt.

Har gjort klart bilderna för klubb Monochrom som jag tog vid förra tillfället. Inte det bästa jag har gjort men folk är nöjda. Dock är det en bild som jag lyckades ta som uttrycker glädje över dans och bara allmänt må bra. (jag har hennes tillåtelse att lägga upp den på nätet)



Mer allt till alla

NP: Tiesto: Elements Of Life

3 kommentarer:

Erik sa...

Underbar bild. Suggestiv, glad och färgsprakande. :)

Cyberg sa...

Jag invaderar Göteborg på fredag kväll med bilen så jag tänkte kika förbi er också vid lämpligt tillfälle...

Barbro sa...

oh det blir kul cyberg :)

Tack Erik