måndag 24 augusti 2009

Fotografering och Talisman brädspelet

Tidigt på lördag morgon drog vi iväg till Nya varvet i Göteborg för att dra nytta av morgon ljuset och havet. Jag hade klätt mig i min svarta medeltidsklänning och en korsett och Jon lyckades ta en massa foton. En del finns upplagda på hans Deviant profil och med kommer sedan säkert sen.

Min favorit


PÅ kvällen sedan drog vi hem till Hanna och spelade Talisman med henne, Baab och Björn. En kväll fylld med kaffe, kakor och trevligt spel. Hanna vann i slutändan och jag lyckades komma god tvåa för Jon, Baab och Björn slogs om en spira och ett svärd.

I morgon måste jag till arbetsförmedlingen för jobb verkar det inte bli mycket av den här månaden. Yay... inte... Tror inte det inte finns platser jag hatar mer på denna planet. Tisdag blir roligare för då ska vi på lägenhets visning igen.

Mer jobb och sömn till alla.

1 kommentar:

jbn sa...

Snygg bild.

Talisman är roligt.

Lägenhetsvisning är bättre än Arbetsförmedling, förhoppningsvis kickar Pågen igång ugnarna på allvar igen.