söndag 18 maj 2008

Nu springer vi

Ibland händer det ingenting och ibland händer allt på en gång. Tiden kring Lars födelsedag har för andra gången på raken varit bland dom mest aktiva tiderna för mig när det gäller jobb av någon anledning. Tur eller samband? Vem vet.

Veckan började med anstälningsintervue på måndagen för Pågen. På tisdagen fick jag beskedet att jag skulle få jobbet om jag klarade av drogtestet på torsdag. Samma dag var jag även på Af och lämnade besked till dom. På kvällen var jag även med Baab hem till Martin och målade figurer. Onsdagen var relativ lugn. Torsdag var det lätt avklarat drogtest, en ny intervue och besked att jag skulle börja jobba på söndag. Hann även med en kort fika på Talang för att sedan gå och fira Lars på Gröna häxan. Fredag var det dags för sista lajvet med KS för våren. Lördag halv död men orkade ändå att åka på bodybeat på hacket fram tills midnatt. Söndag: Första dagen på Pågen.... Phu...

Måste säga att min första dag var väldigt lugn och att det ser ut att bli ett relativt lugnt jobb om inte ugnen exploderar. Det mesta handlar om övervakning och fininställningar. En del städande och små plock sker under tiden men ingenting tugnt egentligen. Får se vad dom hittar på mer för jag kan inte tro att det ska vara så här lugnt.

Lugnt jobb och mer sömn till alla

1 kommentar:

jbn sa...

Låter som att det går bra, skönt att höra, positivitet är positivt liksom.