tisdag 25 december 2007

Det var en gång...

Färden till Falun i år var helt ok förutom att det tog 3 timmar mer än vanligt. Det var väldigt halt så vi tog det mycket lugnt helt enkelt. Extra tid för att komma fram i ett stycke var det helt klart värt.

Julafton tillbringade vi ett relativt totalt mätt tillstånd. Julbord hos svärmor vid 1 snåret på dan, följt av kalle och en kopp kaffe. Hem till mina föräldrar för julklapps utdelning och sedan julbord nr 2 vid 18 tiden. Möter upp svärmor hos dom igen vid 19 tiden för julklappsutedelningen nr 2 följt av gröt klockan 21. Släpar mig hem vid 22 tiden för att stupa i säng vid midnatt.

Ok det kanske låter som om jag och Jon flänger en hel del under dagen men det är rätt så lugnt, en bilfärd på 10 min här och där underdagen gör en bara gott.

Julklapparna är bortgivna och mottagna. Det tjocka paketet från min man i år innehåller 6 dvd med serien Det var en gång. Kommer att tillbringa en hel del tid med att titta på dom när jag kommer åter till Göteborg.

God fortsättning till er alla

Kram

Inga kommentarer: