torsdag 26 juli 2007

Kungahälla

Fredagen den 20 juli var min och Jons bröllopsdag. Jon hade tagit ledigt och var bland annat iväg på morgonen och köpte en stor blommbuket till mig. Lars hade träffat Linea som vi lajvar med i KS och hon gav honom 9 biljetter till Kungahälla på Bohus fästning i Kungälv. Sagt och gjort så gav sig jag, Jon, Jenny, Lars, Hanna, I-or, Frida och Lisa på fredags eftermiddagen. Madde kom lite senare på kvällen dit. Det hela var en medeltidsmarknad med uppträdande runt borgen och olika folkmusikband. Vi var där från 4 på eftermiddagen frams till 11 snåret på kvällen. En mycket rolig dag och en alldeles underbar bröllopsdag tillsammans med många vänner. Tack till alla som hjjag träffade och så vidare för att bidragit till en underbar dag.





































På onsdagen så var jag äntligen och klippte, tonade och blekte håret. Vilket resultat det blev går att se i bloggrollen.

3 kommentarer:

jbn sa...

Din presentationsbild kanske inte ska ha allt hår i ansiktet :P Men färgningen blev tuff. Kan tänka mig att det är kul att variera sig för första gången på hur länge?
Som när jag gjorde mig av med skägget =)

Barbro sa...

Första varationen på öh... över 5 år i alla fall.

Jobbar på att låta mig fotas och faktiskt gilla bilden ;)

Anonym sa...

Riktigt schysst bilder barbro! :-D