lördag 9 juni 2007

Pigg som en pelikan...

Så kände jag mig i morse när jag körde Jon och två av hans arbetskamrater ut till nästan Orust då dom med båt ska möta Götheborg på havet i dag...

Pigg som en pelikan... Ett uttryck som jag har hört min far använda många gånger men nu i vuxen ålder funderar vart det kommer ifrån. Är pelikaner mer opigga fåglar än andra fåglar? Är det verkligen någon mer än min familj som använder uttrycket? Kompliserade fågel frågor på lördag förmiddagen kanske inte ligger för mig...

Dags att fixa det sista och åka över till Lars för sortering av dom stora mängder magic kort som jag och Jenny har fått. Tack jätte mycket Jonny.

1 kommentar:

jbn sa...

Du får öva på din delivery, skickar över Tricky snarast. Sen har jag ju dumpat lite annan hip-hop på dig, så det är bara att öva vettu. http://www.hiphoptexter.com har de flesta texterna, annars vet Google.

Singstar 80's requires some rapskills yo.